- The thruth

Från Stinalees blogg:



"Chris Brown har nu åtalats för misshandel och olaga hot, och ja, killen ska alltså ha slagit flickvännen flera gånger under bilturen, han har erkänt att han smashade hennes huvud mot rutan samt hotat att döda henne och även bitit henne i örat. Trots detta har Rihanna nu gått tillbaka till pojkvännen.

Rihannas pappan har nyligen gått ut med att han är mycket orolig då ingen i familjen lyckas få kontakt med henne. Tydligen har hennes telefonnummer ändrats och inte heller hennes privata mail är kvar. Hade hon och Chris åkt på en hemlig resa, eller hur var det? Tänk om han skulle mörda henne, scary. Tänk vad som skulle stå på löpsedlarna, shit. Nej då, men det pratas ju faktiskt om att de har gift sig. Vad tror ni?

Personligen måste jag säga att jag faktiskt inte kan lyssna på hans musik längre, iaf inte på samma sätt som innan. Känner mest avsky - Jag menar, vad betyder hans texter om true love och att man aldrig ska såra den man älskar, nu? Äh, fuck him!"



Jag kan inte tro det. Ända sen detta hände har jag inte riktigt kunnat tro på det. För mig är Chris Brown en liten gullig tonårspojke som sjunger om som Stina säger "true love, never say goodbye" blabla. Om nån av dom ska misshandla någon är det vell ändå Rihanna som skulle kunna misshandla honom. Menmen, det är tydligen sant det här. Jag håller med Stina med att jag inte kan lyssna på hans musik på samma sätt längre, en del av hans texter betydde faktiskt något för mig och man kunde känna igen sig i hans texter. Kul att veta att han misshandlat sin flickvän samtidigt som han sjunger "Girl you're my all" i tex "With you."

Kan inte förstå att hon gått tillbaks till Chris efter det här.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men hon knulla ju justin timberlake o kayne west!

det är absolut inget försvar mot det där svinet, man ska ALDRIG misshandla någon sådär...



jag håller med dig! kan heller inte lyssna på hans musik längre som förut.. :/

2009-03-06 @ 22:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0