- The Hills

Jag är besatt, dom är ju så snygga och lever ju verkligen ett drömliv, men snyggast är ju Lauren Conrad, älskar henne! Här kommer lite bilder på dom i The Hills:

Lauren & Lo.



Den som har förändrat mest genom seriens gång är Heidi, och nu snackar jag om utseendet. Jag har följt The Hills väldigt länge och i dom första avsnitten såg hon ut ungefär såhär:

Heidi till höger.





I dom nya avsnitten ser hon ut såhär (nu liknar hon mest en Barbie, men måste erkänna att hon är snyggare nu):

Heidi till höger.





Visst ser hon annorlunda ut? Nästan så att jag tror att hon opererat typ näsan eller något?

Någon jag också tycker om från The Hills är Whitney. Så himla vacker tjej med snygg stil!



Audrina, Whitney & Lauren.





Lauren & Whitney.


Kommentarer
Postat av: nava

haha honhar opererat näsan OCH tuttarna :P

2009-03-16 @ 20:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0