- Studiedag

Studiedag idag, så skönt! Sov till 12 eller nåt, sen kom Merdin till mig vid halv 1. Har bara myst med honom hela dagen lång, han åkte hem typ nyss. Har inte velat sitta vid datorn eller blogga eftersom han har varit här :) Men nu har jag ju tid. Har studiedag även imorron, får se om jag hittar på något ikväll. Är lite sugen på att åka in till stan och hitta på något, annars blir det bara ännu en myskväll, skönt det med ju. Så himla glad över att det är just måndag & tisdag vi har studiedagar på, mina värsta dagar på hela veckan. Måndag slutar jag tjugo i 4 och har världens segaste lektioner, samma med tisdagen fast då slutar vi 4. Får ju en extra lång helg också! Onsdag, torsdag och fredag brukar alltid gå snabbt, onsdag slutar vi 1, torsdag halv 3 och fredag tror ja att det är mellan 2 och halv 3. I helgen är det ju Club Sensation också, ska bli jättekul! :)

Hörs lite senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0