- Seka Aleksic

Hade verkligen en jätte lyckad kväll igår! Jag va på topp och allt blev som förväntat. När jag fixat mig och så åkte jag till Dajana, var där ett tag, sen träffade vi Merdin, gick ner till stan och fixade lite grejer, sen tog vi en taxi till Borgen, och där var det konsert/fest, Seka Aleksic uppträdde.  Och hon var helt sjukt bra, hon sjöng min låt, Aspirin. Jag blev helt galen, vi stog längst fram i mitten och hon tog tag i min hand och sjöng med mig. Vi dansade och sjöng hela natten, hade jätte kul som sagt. Jag var iallafall där med Dajana Merdin Emil, sen blev det att vi va med Sandra Haris Denis Isma och dom typ hela kvällen, trevligt trevligt. Vid 2 fick vi skjuts hem, sen gick jag och Dajana och träffade några killkompisar lite snabbt. Sen sov jag hos henne, mys.

Nu är jag jätte trött, kom hem för ett tag sen, idag ska jag bara ligga i sängen hela dagen, är helt död från igår.

Vi tog inte så många bilder tyvärr, och jag har bara typ 2 st. Men ni får se resten när jag fått dom av Dajana eller Sandra!

Seka Aleksic.





Det är dom ni får sålänge. Dom andra har bilder där inifrån från själva konserten och så, som ni får se senare. Puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Adelina

naw vad fin bild på er! :) du är sååå söt carro! :)

2009-03-14 @ 15:53:48
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad hade du på dig?

2009-03-14 @ 20:51:33
Postat av: Anonym

va äcklig han va :S

2009-03-14 @ 21:21:22
Postat av: oliwia

snygging du är :D

2009-03-14 @ 22:07:10
Postat av: MajaG

hihi du ser ut som en 6-åring på bilden

2009-03-14 @ 22:41:50
Postat av: Caroline

MajaG: Ja, det gör jag verkligen! :o tänkte på det förut

2009-03-14 @ 23:08:24
URL: http://carolinestahl.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för den olly (K) /merdin

2009-03-18 @ 11:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0