- Onsdag

Idag har det varit en lång dag trots att vi slutade 1. Gick direkt till stan med Dajana när vi slutat, gick runt lite och kollade. Jag la undan min fransklänning till imorron, blir att köpa den då! :) Sen träffade vi Gonzalo och han berättade att Amy Diamond och några till artister från melodifestivalen skulle uppträda i Linden kl 5, så vi satte oss och fikade på Coffehouse i Linden och väntade på att klockan skulle gå. Passade även på att plugga lite spanska då :) Sen när klockan va 5 träffade vi Merdin, sen gick vi dit och sen kom dom olika aristerna, dock uppträdde bara Rigo och the red fox blabla vad dom nu heter, den låten är bra tycker jag! Sjukt mycket folk var det iallafall, jag blev helt yr så varmt det var, kände mig helt svimfärdig. Efter det gick vi ner på nedervåningen, utanför Gina Tricot hade dom massa olika aktiviteter och tävlingar man kunde delta i, dom delade även ut gratisgrejer och sånt så vi gick runt lite där. Merdin och Dajana gjorde sån här dans-matta tävling, haha gullungar! Sen vid 6 gick vi till Chicken och åt, eller ja, det var bara Merdin som åt. Sen tog jag bussen hem vid halv sju :)

Nu sitter jag här och idag är det min pappas födelsedag, GRATTIS PAPPA JAG ÄLSKAR DIG!

Fick reda på en sak som gjorde mig väldigt glad idag. På senaste tiden har jag klagat för mina föräldrar väldigt mycket på att jag behöver pengar eftersom jag haft så dåligt med penger. I januari gjorde jag av med ca 5000 kr, bara på kläder. Egentligen får jag ju skylla mig själv, men underbara som mina föräldrar är bestämde dom sig för att istället för att bara ge mig barnbidraget (1050 kr), får jag 1500 i månaden! Det är ju faktiskt skillnad. LOVE U!

Kanske blir ett inlägg lite senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0