- Meningslöst inlägg

Vilken besvikelse. Jag har haft världens tråkigaste kväll. Har som vanligt väntat på en person, men som vanligt blev det inget. Mina fredagskvällar går alltid ut på att vänta känns det som. Menmen, imorron ska jag ha kul!

Vet inte vad jag ska skriva .. jag är trött - fast jag legat i sängen större delen av dagen, jag tycker synd om mig själv - fast jag inte har någon anledning. Men så kan det va ibland, har varit lite deppig på senaste tiden. Men jag brukar ha såna perioder. Det går över!

Längtar tills imorron, utseendefixerad som jag är längtar jag till att fixa mig haha. Känner mig inte direkt på topp när jag gått som ett spöke här hemma hela dagen, älskar att fixa mig till lite festligare tillfällen! Så kul att få sminka sig lite extra, sätta på sig något speciellt, kanske locka håret. Det tycker jag är kul!

Jag har kommit på att jag inte är någon bra människa. Och nu skriver jag massa meningslösa saker för att jag har så otroligt tråkigt. Men jag är otroligt självisk, tänker alltid på mig själv i första hand, kan vara riktig elak mot folk i min närhet och vill helst aldrig göra något för nån annan som inte jag tjänar på. Jag är faktiskt en dålig människa. Men jag försöker inte dölja något, jag vet själv att jag är som jag är. Och det är inget jag är stolt över. Nu vet ni.

Måste bara avsluta med att säga att jag älskar mina vänner & min familj otroligt mycket, inga namn behöver nämnas, men jag vet att ni älskar mig för precis den jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0