- Måndag

Blir besviken när jag loggar in här och ser att jag inte fått några kommentarer alls. Ni har blivit mycket sämre på det än ni va förr! Känns ju mycket roligare att blogga när ni kommenterar, så kom igen nu!

Idag började jag kl 10, alla nior skulle nämligen se på film i aulan tillsammans. Vi såg en film som var över 3 timmar, Schindlers List heter den och handlar om andra världskriget (förintelsen, Hitler och de). Jag tyckte faktiskt att den var jättebra, lite långtråkig ibland men det var en film som man verkligen blev berörd av, den är baserad på en verklig händelse så det var många hemska scener från förintelsen osv. Efter det slutade vi, då var kl 3 och jag tog bussen hem direkt eftersom jag va så trött.

Har fortfarande inte fått bilderna av Olly från i lördags, men jag visar dom här på bloggen så fort jag har fått dom!

I nästa inlägg kommer en bild på dagens enkla outfit, puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0