- Måndag

Nu äntligen ska jag skriva ett ordentligt inlägg, det var ett tag sen. Tänkte berätta lite om min helg. I lördags åkte jag först till stan och handlade presenter till Lisa med Malin och Jennifer, hon fyllde ju nämligen år den dagen och jag skulle på hennes fest, grattis gumman! Sen på kvällen drog jag till Lisas fest tillsammans med Dajana, Merdin och Esat. Sen kom det massa mer folk, bland annat Malin älsk, men det var iallafall jättekul. Riktigt lyckad kväll måste jag säga! Tog tyvärr inga bilder, men kvällens outfit blev en tajt midjekjol med dragkedja, ett grått oversize linne, höga klackar & smycken såklart!

Igår (söndag) var jag bara hemma och tog det lugnt, var trött efter lördagskvällen. Merdin kom till mig en stund och så och det var det enda som hände på hela dagen typ.

Idag var jag i skolan som vanligt, sen efteråt träffade jag Merdin en snabbis, sen hem. Nu har jag pluggat jättemycket faktiskt, känner mig duktig, har nämligen världens största spanskaprov imorron. Menmen, önska mig lycka till!

Får se om jag har tid att uppdatera mera idag, har nämligen massor att göra känns det som, plugg och så. Ni vet ju hur det blir på vardagar! Men om jag inte uppdaterar mer idag (som jag säkert kommer göra) uppdaterar jag garanterat imorron!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0