- Lördag

Ska berätta lite om gårdagen först tänkte jag. Var i skolan som vanligt, slutade vid 2, då gick jag & Dajana hem till henne, sen gick vi ner till stan. Sen mötte vi även Hannah som var med oss typ hela tiden. Blev lite shopping också, visar i nästa inlägg. Sen var vi där enda tills de stängde, då tog jag bussen hem. Hade tänkt att åka tillbaks in till stan och fika med tjejerna + Merdin, men jag var tvungen att va hemma så Merdin kom till mig eftersom vi firade 1 och ett halvt år! Love you. Iallafall, så va han hos mig till halv 12 ungefär, sen tog han bussen hem. Idag sov jag till ett, har precis tagit en dusch och så, och ska bara ta det lugnt nu tills ikväll, för ikväll blir det Club Sensation. Hoppas det blir kul!

Snart visar jag vad jag shoppade igår, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0