- Lindex

Jag har aldrig gillat Lindex sådär jätte mycket. Har alltid tyckt att dom mest har tantkläder. Men på senaste tiden har dom verkligen växt i mina ögon, fått in mycket snygga accesoarer, skor och även en hel del kläder. Jag gillar Lindex nu, och jag tycker att dom här nya bilderna på Caroline Winberg för Lindex ser riktigt lovande ut, det är en kampanj som heter Power of prints. Kollektionen kommer att innehålla mycket långa klänningar, blusar och tunikor i tunna tyger, hattar, sjalar, smycken och väskor. GO LINDEX!

Artikelbild

Några saker jag hittade på hemsidan som jag gillade:

Flätat armband (det har jag i rosa, turkost, brunt & svart.)






Indianinspirerad väska.



Flätat bälte. Finns i den här färgen, svart, turkost, rosa, lila & vitt.



Fransväska. Finns i tan & svart också.



Bälte med nitar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0