- Kvällen

Gud vilken lyckad kväll det blev! Jag hade verkligen jättekul, kunde inte ha blivit bättre. Kvällen började hos Merdin, kom dit och där var Esat Jasse Nanni Nurre Emil Bylent och Ermin. Vid typ kvart i 9 började vi gå mot spårvagnen för att åka till Borgen. När vi kom dit var det världens kö, och det blev lite problem för Merdin och mig, men det löste sig. Bästa vakten säger jag bara! När vi väl kom in efter någon timme började vi dansa, sen träffade man allt folk och så och vi dansade typ hela kvällen. Sen uppträdde ju Crossfire också, dom var jättebra! Dom körde mina gamla älsklingslåtar - Lady & On fire. Vid halv 2 fick jag & Merdin skjuts till vägträffen, sen tog vi bussen hem till mig därifrån. Var hemma runt 2, sen sov vi.
Jätte lyckad kväll! Men har tyvärr inga bilder från kvällen, hade inte tid med sånt igår :)

Nu har Merdin precis åkt hem, jag ska bara ta det lugnt hela dagen, som alltid på söndagar. Uppdaterar senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0