- Just another day in school

Hello! Idag var det skola som vanligt, men fick reda på en sak på första lektionen som gjorde mig otroligt glad, vi slapp nämligen sista lektionen, den jag skrev om igår, min absolut VÄRSTA lektion, 2 timmars hemkunskap till 4. Skönt! Så jag slutade tio i 2 idag :) Tog bussen hem direkt, sen nu har jag fixat lite här hemma och så. Ska snart plugga lite spanska tänkte jag, det behövs! Imorron är det onsdag, jätte skön dag brukar det vara eftersom jag slutar 1 och vi har bara sköna lektioner. Efter skolan blir det nog stan och köpa min klänning sen äta på Pekinghouse med Dajana. Min pappa fyller år imorgon också, 41, han börjar bli gammal nu! ;)

Just det, ni får inte missa att Desperate Housewifes börjar igen ikväll, kl 21.00 på femman som vanligt! Har verkligen saknat den serien.

desperate housewives  !

Skriver lite senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0