- Inte min dag idag

Gud vad tråkigt det känns att blogga när ni inte kommenterar längre! Idag är jag helt slut, en jobbig skoldag var det idag. Direkt efter skolan tog ja bussen hem, det spöregnade och sedan gick det över till snö. Vår och vårkänslor? Får nog vänta några månader till. Har ingenting alls intressant att skriva, bara att jag är desperat efter den där fransklänningen eftersom jag verkligen behövder den nu för jag ska på melodifestivalen på lördag, sen måste jag ha en ny klänning till Seka Aleksic, Club Sensation osv. Men det löser sig! Imorgon är den jobbigaste dagen på hela veckan, tisdag. Slutar kl 4 och sista lektionen är 2 timmars hemkunskap. Jag hatar verkligen den lektionen. Jag blir på dåligt humör när vädret är så här, börjar klaga och gnälla på allt möjligt. Men alla har ju såna här dagar, right? Hoppas bara att mitt humör är bättre imorgon, annars tycker jag synd om alla i min närhet. Sitter och kollar lite halvt på The Hills, till och med det gör mig irriterad idag. Vet ni vad som är bra föresten? Det är mars nu, bort med äckliga februari. Mars är vell ändå en vårmånad? Är det inte så? Jo. Så är det, iallafall enligt mig.

December Januari Februari = vinter.
Mars April Maj = vår.
Juni Juli Augusti = sommar.
September Oktober November = höst.

Det är nu bäst att jag avslutnar detta otroligt tråkiga inlägg, kanske skriver mer sen om ja får lite roligare idéer, PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0