- I'm such a fool

Gud vilken kväll/natt/morgon jag haft. Igår kväll somnade jag väldigt tidigt, typ vid 9 men vaknade sen mellan elva och tolv och hade jätte svårt att somna om igen. Fick nog inte många timmars sömn inatt. Vaknade vid halv sju av att mitt alarm ringde, men jag stängde av det och fortsatte sova. Vid halv 8 väckte pappa mig men jag orkade inte ta mig upp då heller. Så jag fortsatte sova, och ingen skola blev det för mig. Jag har verkligen en dålig dag idag, jag blev ju som sagt av med både min blogg, bdb, facebook, msn & nattstad, så jag är inte så glad över det. Där ser man hur mycket man kan lita på folk.  Kan inte fatta att du (den enda som visste mitt lösenord överallt, den enda jag gett det förtroendet till) bytte mitt lösenord överallt!  Som tur var fixade jag tillbaks bloggen, bytte lösenord och gjorde en ny msn. Bloggen och msn är ju trots allt det viktigaste, sen får jag vell göra en ny bdb & facebook och sånt när jag börjar sakna det.
(adda [email protected])

Har precis ätit lite och vikt lite tvätt. Har ganska tråkigt så därför passar jag på att blogga lite. När jag har tråkigt är det bara dator som gäller för mig nu för tiden, förr kunde jag kolla på SATC dvd boxen men nu har jag sett alla säsonger, eller läsa i bästa twilight böckerna men jag har läst ut alla nu. Snart kommer fyran ut föresten, om den inte redan har gjort det.

Vi hörs senare, ska hitta på något kul att skriva om. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0