- Haremsbyxan

En av vårens/sommarens trender som börjar synas mer & mer nu i tidningar, bloggar eller på TV är haremsbyxan (även kallad blöjbyxa). Själv tycker jag att det är jättefult, svårt att matcha och svårt att bära upp helt enkelt. Det kanske kan vara snyggt på vissa, men tycker inte att ens att Pernille Holmboe passar i det i Gina Tricots TV-reklam, då undrar jag - om inte hon passar i det vem gör det då?

Är haremsbyxan en hiss eller diss? Är nyfiken på vad ni tycker, så tell me!





Okej, när jag tittar närmare på bilden ser dom helt okej ut på henne, men det är BARA för att hon är så snygg och allt ser snyggt ut på henne.

Sjukt snygga skor har hon på bilden föresten, ge mig!


Kommentarer
Postat av: adelina

jag gillar dom inte alls :O

2009-03-28 @ 00:13:58
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

diss

2009-03-28 @ 19:05:50
Postat av: :

jag dissar , jag har väldigt svårt att gilla de här byxorna , min farfars farfar brukade ha på sig sånna så jag vet inte det känns som om det bara är lättpåverkade människor som låter sig styras av det här fula modet , vem vet om några månader kanske hela världen har på sig sånna där även jag o du :S ?

2009-04-07 @ 22:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0