- Gliss Asia Straight

Var precis och handlade med mamma och Martina. Tog typ 3 timmar och nu är jag trött och har ont i benen. Jag köpte ett nytt shampoo&balsam jag aldrig testat förut, som är nytt & går ganska mycket på reklam just nu:



Gliss Asia Straight. Det ska hålla håret platt utan plattång i 48 timmar och det ska vara mycket lättare att hålla platt även om det är tex fuktigt ute osv. Kanske tveksamt att det håller håret platt utan plattång, men det blir nog lättare att hålla rakt så det blir perfekt för mig! Ni får veta vad jag tycker om det sen när jag använt det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tro mig jagmhar det,och det funkar inte,kanske lite platt men inte så att det håller håret skit rakt i 48 timmar:S

2009-03-26 @ 18:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0