- Fredag

Jag borde inte gått till skolan igår. Idag är jag sjukare än vad jag var både i tisdags och i onsdags. Imorse när jag vaknade spydde jag också, okej, lite för mycket information nu va?! Men dåligt mår jag iallafall, kunde inte sova heller eftersom jag mådde så illa, så ni kanske förstod att det inte blev någon skola för mig idag. Bad Merdin komma och ta hand om mig, och det gjorde han. Jag var verkligen som ett litet barn när han matade mig med te, HAHA. Låg mest i sängen och sen satte vi på en bra film, Cleaner. En thriller, spännande och bra!



Ser ni vad det snöar ute? Det är ju hur mycket som helst nu, jag som köpt solglasögon & vita tygskor och allt. Kan det inte bli vår nu?! Är så himla trött på snö & kyla, precis som resten av Sveriges befolkning. VÅREN KOM NUUUU!

Känner mig så himla hängig och matt just nu, har knappt ätit något på hela dagen. Känner ingen hunger eller aptit heller, så det är väl ingen idé. Har bara druckit massa juice och te. Hoppas verkligen det här går över till imorgon, då fyller ju Lisa år.

På tal om att fylla år, idag fyller Martina 11 år! Grattis världens gulligaste/jobbigaste lillasyster, älskar dig!

Uppdaterar senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0