- Chockad

Som så många andra ikväll har jag suttit och kollat på melodifestivalen, det var ju final ikväll, så otroligt många bra låtar var med, och enligt mig var det den sämsta som vann! Jag tyckte att Alcazar, Måns, och E.M.D var bäst, för mig hade det inte spelat så stor roll vem av dom som vann eftersom alla dom låtarna var väldigt bra. Men den här, Malena Ernman med La Voix, jag tyckte ärligt talat att den var hemsk. Jag fick nästan en hjärtatack när jag hörde Petra Mede säga "Melodi nummer 11". Marlena skriker ju bara, hemskt! Menmen, det finns inget att göra åt. Tycker bara att svenska folket röstar otroligt konstigt, juryn röstade ju bättre isåfall.

Mina favoriter:

Alcazar - Stay the night
En riktig partylåt, älskar att det är lite techno känsla, och dom är snygga och gör ett snyggt framträdande!



Måns Zelmerlöw - Hope and glory



E.M.D - Baby goodbye



Vinnaren:

Malena Ernman - La Voix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0