- Black nails?

Nu tänkte jag måla naglarna, blir nog svart, en ny favorit jag har. Annars älskar jag röda naglar och på sommaren gillar jag rosa i olika nyanser och orange.

Men på tal om svart nagellack, folk har alltid lite blandade åsikter om det. Nu när det har blivit nån sorts modegrej med svart nagellack började jag tycka om det (eftersom jag är en sån som alltid följer alla andra, idiotiskt, jag vet) annars skulle jag nog inte tycka att det var fint. Men Merdin tycker att jag ser ut som en häxa/emo i det och tycker inte alls att det är snyggt. Min mamma tycker inte heller att det är speciellt fint, men alla mina kompisar älskar svarta naglar.

Vad tycker ni om svart nagellack? Vad är eran favoritfärg på nagellack? Vore kul om ni kunde svara!



Hillary Duff, Paris Hilton & Lindsay Lohan gillar iallafall svart nagellack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

eeeeaaack

2009-03-05 @ 19:28:54
Postat av: Adelina

nej, jag älskar rosa och såna snygga färger! :D älskade svarta naglar förr.



puss gumman!

2009-03-05 @ 19:59:14
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: emma

jag tycker att det är fint med mörk rosa , lila och svart! :)

2009-03-05 @ 21:04:07
Postat av: Anonym

2009-03-05 @ 22:54:59
Postat av: Anonym

näää, svart är fult

2009-03-05 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0