- Armband

Som ni kanske märkt är jag förälskad i armband och måste ha typ alla jag ser. Tänkte visa några favoriter, ni får fråga om ni undrar vart dom är ifrån, orkar inte skriva alla. Dom flesta är dock nyinköpta.

Flätade i svart och brunt med gulddetaljer.



Flätade med spännen i rosa, turkost, svart och brunt.



Indianinspirerade - flätade, remmar och pärlor i olika färger.



Armband i tyg med olika mönster - blommiga, prickiga och i satintyg.



Armband med olika berlocker.



Armband i olika "trämaterial".



Det här var nog mina favoriter, har så otroligt många mer som jag inte använder. Nu kom jag på ett armband jag glömt, som nästan är min favorit av alla favoriter haha, nitarmbandet.





Sen glömde jag ett till som jag inte tagit kort på, ett armband som jag alltid använder, antagligen därför jag glömde bort att ta kort på det. Det är ett vanligt silverarmband med två tigerhuvuden, sen använder jag också alltid min läderklocka i brunt med massa olika remmar.

Det var mina favoritarmband! :)

Kommentarer
Postat av: Adelina

5e bilden, vart kommer de armbanden ifrån? :D

2009-03-18 @ 20:12:33
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

De fyra flätade armbanden med spännen och nitarmbandet, vart ifrån? :D

2009-03-19 @ 15:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0