- Andra chansen

Hej bloggen! Förlåt för dålig uppdatering, men hade fullt upp hela dagen igår så hade inte tid att sätta mig vid datorn över huvud taget.

Jag var ju på Andra chansen i Himmelstalundshallen, vi fick gå in gratis eftersom vi skulle jobba efteråt. Har massor av bilder att visa sen när jag fått alla av Olly. Men det var iallafall jag, Dajana, Hannah, Malin och Olly. Orkar inte berätta så mycket mer, har så mycket bilder som förklarar allt. Men vi hade iallafall jätte kul, fick VIP kort med bild och namn där vi kom in överallt, sjöng karaoke, fick jätte bra platser nästan längst fram (såg ni oss på TV? Några hade tydligen gjort det), minglade runt i "VIP tältet", tittade och lyssnade på showen, sen efteråt jobbade vi! Vi delade ut ostbågar för OLW, tog ungefär en halvtimme att ta slut på alla kartonger med ostbågar. Hade en toppen kväll me tjejerna!

Bilder på min outfit kommer i nästa inlägg, sen kommer även massa bilder från kvällen ikväll eller imorron! (Beror på när Olly loggar in på msn). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0