- Yesterday & pictures

Dom senaste dagarna har jag mest spenderat med Merdin. Har sovit med varandra typ varje natt känns det som, mys. När vi har haft tråkigt har vi roat oss med kameran hahaha, men dom bilderna är lite för privata för att ni ska få se dom. Iallafall igår blev det först att ta en fika på Fräcka med Dajana & Hannah, det blev även en sväng på stan. Faktiskt ganska fint väder har det varit både igår och idag, det gillar vi! På kvällen blev det att va hemma hos Hadis med massa folk, dom som var där var jag Merdin Malin Dajana Esat Emil Selver Moa David Ajnur Lina Refik Lisa Adnan & hans tjej som ja inte minns vad hon hette sen Hadis såklart ..sen hm .. de va säkert nån mer som ja inte kommer på nu. Det var iallafall trevligt, sen sov även jag & Merdin + massa andra där.

Lite bilder från dom 3 senaste dagarna:

Dajana & Hannah när vi fikade.



Merdin & jag, PUSSS.



Dajana, Hadis, Emil & Esat hos Hadis.



Malin: "Korsa fingrarna för att visa hur tajta vi är". Hahaha gumman! <3



Malin & jag, i världens största & skönaste jacka. Skapligt trötta var vi där, jag & Merdin följde nämligen Malin hem vid 3.



Mina och Dajanas ben & skor haha, la in den för att vi har samma skor på bilden, intressant javet.



Jag & Merdin hade kul inne på Hadis toa.



Hahahaha, älskar den här bilden. Helt nyvakna.



Emil & Esat :)



Jag & M <3



Nu orkar jag inte ladda upp mer bilder. I nästa inlägg kommer en outfit + egopics. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom dära rivna jeansen köpte du dom så eller gjorde du dom själv ? föresten om du kan ett bra tips hur man ska rinva dom kan inte du lära ut det på bloggen ?

2009-06-17 @ 21:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0