- Next week & Victoriaskolan

Nästa vecka händer det en massa kul i skolan/som har med skolan att göra!

Måndag: Göteborg & Lisaberg med alla nior
Tisdag: Lediga
Onsdag: Mentorsdag & avslutningsmiddag på kvällen
Torsdag: Städa i skolan och sen avslutning på kvällen
.. Sen är det SOMMARLOV.

Det är ju helt overkligt, kan inte fatta det. Nian har gått så otroligt snabbt. Det känns inte ens som att det är sommarlov nästa vecka, speciellt inte när vädret är såhär, just nu känns det typ som höst eller något. Visst ska det bli jätteskönt med sommarlov, jag känner att jag behöver & förtjänar det nu, så som jag kämpat i skolan. Men ändå så vill jag inte att det ska ta slut, så som jag skrev i förra inlägget, vill ju inte lämna skolan, klassen och lärarna. Menmen .. man har ju inget val.

Några bilder från skolan:

















Tack för 4 (vissa av er 9-10) underbara år tillsammans med er, jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0