- Torsdag & shopping

En lite ovanlig skoldag idag, hade sovmorgon till kvart i 11, så hade jag spanska, sen var det lunch och sen skulle vi gå på stadspromenad med klassen. Det var faktiskt ganska kul, lyssnade på en guide som pratade om spökhistorier och saker som hänt på olika platser här i Norrköping. Jag fick reda på att sånna som är födda på torsdagar sägs vara synska & ha lätt för att se spöken och andar och sånt, och jag är född på en torsdag faktiskt! Fast i och för sig, jag bor ju typ på ett spökslott och har inte sett/känt av något alls än, haha.

Det var slut nångång runt halv 2, då gick jag hem till Merdin en stund, sen gick vi ner till stan. Sen gick vi och åt, jag åt på Wooktime, mums! Sen träffade vi Hadis & Medina och Medina sa att det var 50% på ALLT i Bikbok så vi gick dit direkt, och jag köpte ett par shorts och ett linne. Dom hade verkligen rea på allt, helt lycklig blev jag. Bikbok har ju faktiskt börjat fått in en massa snyggt, så jag hoppas att dom har 50% på allt ett tag till, för snart kommer vell allt bli helt utplockat. Menmen, sen kom mamma & hämtade mig så gick vi och kollade på en lägenhet till mormor som ska flytta tillbaka hit från Thailand. Så kul, saknar henne :)

Här är det jag köpte idag:

Korallfärgade jeansshorts - 150 kr (egentligen 300)



Transparent linne (genomskinligt) - 75 kr (egentligen 149)





Uppdaterar senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0