- Stockholm

Hej bloggen! Tänkte berätta lite om Stockholm igår och så. Jag och Merdin tog bussen vid 08:40 från resecentrum, sen tog det ungefär 2 timmar så var vi framme i Sthlm. Där så började vi direkt gå runt och kolla i affärer, både jag och Merdin shoppade lite faktiskt, även om det inte var det som var tanken med "resan". Sen åt vi lunch, det fick bli Burger King, det finns faktiskt inte i Norrköping så vi passade på haha! Vi gick runt på stan och kollade till ungefär kl 3-4, sen tog vi bussen till Grönalund. Sen blev det att åka en massa karuseller, och vi hade det jättekul, finns ju 4 st berg & dalbanor där, och jag är jättestolt, för jag åkte INSANE. Och tro mig, den var verkligen helt insane! Haha fyfan, det var kul men jag vill inte göra om det. Det läskiga var att man åker typ upp&ner hela tiden, eller den snurrar så man vet aldrig vad som är upp eller ner eller någonting haha. Här är Insane:



Sen var vi där och åkte typ allt till ungefär kl 9-10, sen tog vi bussen tillbaks till Centralen. Sen gick vi till 7-eleven och handlade lite gott till bussresan hem, sen tog vi bussen hem vid 22:45. Var hemma i Norrköping vid 1, och då blev vi hämtade av min pappa.

Idag har jag bara legat ute och solat hela dagen, Merdin kom förbi en stund också. Jag börjar faktiskt bli riktigt riktigt brun nu, iallafall mina ben och min mage. Det ser nästan ut som att jag varit i Thailand i någon vecka haha! Ikväll vet jag inte vad som händer, det är sånt som märks.

Nu kommer lite bilder, tog över 100 bilder haha.

På bussen på väg till Stockholm.



Här vilar vi fötterna i en affär, och Merdin är wannabe Zlatan.



Här sitter vi i Vilda musen, man ser Insane där bakom också.



Inne i Skrattkammaren.







Hahaha, titta mina ben där nere på den här sista bilden!



Här är vi i Lustiga huset, i ett rum där det känns som att man snurrar hahaha.



Jag i Lustiga huset.



Här sitter jag i Slänggungorna.



Jag och Merdin, ursäkta min konstiga min men jag tror att jag pratade när han tog kort :)



Så härlig bild!



Här tror jag att vi är i Lustiga huset.



En rädd Caroline i Spöktåget, haha.



I Kärlekstunneln.



Jag i Kärlekstunneln.



Älskling och jag i Kärlekstunneln, PUSS!



Här sitter vi i nån karusell som jag inte kommer ihåg vad den heter.



Radiobilarna.



Jag passar in där, eller hur? :)



Min långben! <3



Och så till slut, en stor puss på Merdin, tack för en sjukt bra dag älskling.



I nästa inlägg kommer bilder på det jag köpte i Sthlm! Puss så länge


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket roligt inlägg! :)

ni ser ut att ha haft en underbar dag! :D



ni är så sjukt snygga&söta tsm! gosssh! *asd<3

2009-06-24 @ 22:30:22
Postat av: Anonym

ditt hår ser så sjukt snyggt ut!

tupperar du håret mkt?



om inte HUR gör du för att håret inte ligger så slickat? :o :)

2009-06-25 @ 22:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0