- Söndag

Ska berätta lite om igår kväll först då. Först blev det att fixa mig hemma, sen åkte jag hem till Dajana, sen drog vi vidare till Hannah. Efter det drog vi vidare till Merdin där massa folk var, Merdin hade ju födelsedagsfest. Det blev en trevlig kväll med mycket roligt folk, sen sov jag hos Merdin också. Somnade runt 4 och gick upp 8, så jag är ganska trött. Men har sovit hemma större delen av dagen. Har sett typ hundra gamla The Hills avsnitt som jag redan sett 82476 gånger + MTV awards eller vad det heter, som jag också sett 2 gånger innan. Blev även att se på en gammal film, The human stain eller något sånt hette den, den var faktiskt jätte bra.

 Idag är det iallafall Merdins födelsedag, 17 år är han nu, äldre än mig :( Haha nejdå, men han börjar bli stor haha! Jag hoppas att du hade en bra kväll igår & har haft/kommer ha världens bästa dag idag också, och grattis igen för 29475856 gången, JAG ÄLSKAR DIG.

Imorron blir det Liseberg med alla nior, så jävla kul, ser verkligen fram emot det! Åker klockan 8 på morronen och kommer hem kl 2 på natten. Så det blir tyvärr inget bloggande imorron, men på tisdag är vi ju lediga så då uppdaterar jag nog. Ha det så bra sålänge, puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

du MÅSTE ta massa med bilder!

på tisdag när jag kikar in på din blogg vill jag se massor med bilder!



hoppas du får en bra dag! ;)

2009-06-07 @ 23:03:03
Postat av: Anonym

Ladda upp massor med bilder IDAG! :)

2009-06-10 @ 11:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0