- Söndag & läsarfråga

Söndagar, alltid lika sega, sommarlov eller inte. Sjukt seg början på sommarlovet har det varit måste jag säga, har mest legat hemma och varit deppig. Men igår kväll orkade jag mig faktiskt in till stan för att ta en fika på Coffehouse med Merdin och Emil, mysigt.

Och anledningen till att jag är deppig är vädret (det ska inte vara såhär i juni och när det är sommarlov), och sedan att jag tänker så mycket på 9c, Victoriaskolan och mina lärare. Jag kanske överdriver, men jag är faktiskt riktigt lessen över att vi alla splittras. Vi har så många minnen tillsammans, vi har verkligen varit som en familj. Alla stog varandra så otroligt nära, både elever och lärare. Menmen, det är ju som det är. Jag kommer iallafall alltid minnas Victoriaskolan, 9c och lärarna! Jag sa till mamma idag att jag gärna skulle gå till skolan imorron bara för att få sitta där i mitt klassrum med klassen igen och lyssna på Anders och sen Maria som man inte fattar nånting av vad hon säger. Åh, gamla goda tider, haha! Mamma tyckte att jag var dum i huvudet, men det känns fan inte ens som sommarlov .. skulle lika gärna kunna gå i skolan istället.

Fick en läsarfråga förut också:

Anonym om - Outfit:
har du en storasyster ?:O eller var det din lillasyster kavaj???
- Nej, jag har ingen storasyster. Ja, det var faktiskt min lillasyster Martinas kavaj som hon använt en gång när hon red DM i hoppning. Det är alltså en tävlingskavaj som man egentligen ska ha när man rider, haha. Men jag tycker att den är så snygg, modellen är lite längre & sen passar den mig perfekt & har snygga knappar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0