- Sometimes I'm gonna have to loose

Hejhej bloggen, ännu en skön och solig dag på Himpa med dom vanliga, dvs Dajana & massa mer. Mycket mysigt, men man börjar ju nästan tröttna lite på just det stället, har varit där varje dag i över en vecka, nästan. Imorron blir det kanske Varamon & Motala med några kompisar, men det kanske inte blir något, får se. Isåfall tar vi iallfall tåget dit, eller bil kanske. Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, jag dör av hunger alltså!

Det går inte framåt med Montenegro resan alltså, vad är billigaste sättet att komma dit på egentligen? Jag hittade flyg för lite mindre än 3000 kr tur & retur, och det är ju helt klart det smidigaste och snabbaste sättet att komma dit på, men nja, jag tycker faktiskt att det är lite för dyrt för mig. HJÄLP MIG DÅ! Jag vill verkligen åka, det ska bli jättedålig väder nästa vecka, ca 13 grader, det är ju skitkallt jämfört med nu! Därför vill jag åka ner till värmen. Så passa på och njut av solen nu, för det kommer nog va dåligt väder ett tag nu efter nästa vecka.

Ni har blivit jättedåliga på att kommentera, jag som tyckte att det var så roligt när ni kommenterade sådär mycket. Men det kanske är jag som inte har uppdaterat så mycket och skrivit så roliga inläg på senaste tiden? Men det kommer, promise!

Uppdaterar snart igen, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle gärna ha hjälpt men vet tyvärr inte :/

föresten vad hände med dagens budget-tips? du har ju bara gjort det 2 gånger hitills



bra blogg.

2009-07-01 @ 14:14:09
Postat av: Anonym

mer roliga inlägg, så kommer det mer kommentarer! :)

2009-07-01 @ 19:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0