- Sola & bada

Härlig dag har jag haft idag! Vaknade vid 11 av att jag såg strålande sol utanför fönstret, satte på mig bikinin direkt och gick ut och la mig och solade. Sen bestämde jag mig för att åka till Himpa med Merdin & massa mer, så det gjorde jag. Där solade vi och badade vi, så sjukt skönt! Även om det inte var såntdär kanonväder så hade vi det jätteskönt, vädret var iallafall okej och det var soligt ganska ofta. Nu har jag blivit ännu brunare, har nämligen smörjt in mig med min sololja hela dagen som gör det lättare att bli brun och som håller kvar solbrännan längre, den är jättebra! Efter det gick jag och Merdin ner till stan och åt på Mc'Donalds, sen tog vi en promenad i det sköna vädret och sen kom mamma och hämtade mig.

Tack för alla fina kommentarer jag får förresten, och ni har blivit mycket bättre på att kommentera, det är så roligt!

Tog inga bilder idag tyvärr, men jag har gått osminkad och i bikini i stort sett hela dagen, och när jag inte hade bikini hade jag bara jeansshorts och en tuptop, alltså ingen intressant outfit eller något sånt.

Jag har glömt att berätta för er att på tisdag ska jag till Sthlm med Merdin! Vi ska shoppa och sen ska vi även till Gröna lund! Ska bli jättekul, det ska bli jättefint väder då också så det blir nog mysigt. Vi ville hitta på något innan han åker till Montenegro, han åker ju om en vecka .. menmen, vi hörs senare, PUSS sålänge!

Kommentarer
Postat av: lina

vilken sololja använder du ? och vart köpte du den ? skulle vara tacksam för svar (:

2009-06-21 @ 20:47:20
Postat av: evathediva

vi har blivit bättre på att komentera för att du har blivit mycket bättre på att uppdatera ! thanks for entertaining us :) <33

2009-06-21 @ 21:51:56
Postat av: Anonym

jag håller med ''evathediva''! o nu har du kommit med bilder också det gör det roligare att läsa! :)



ska ni åka upp själva? :)

2009-06-22 @ 00:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0