- Patetiskt

Alltså hahaha, jag dör. Här har ni erat inlägg sötnosar :)


josefin & angelika om - Onsdag, läsarfråga:
Haha lilla gumman varför tar du bort komentarerna då? är det någonting som du skäms över eller? och du vi är två personer i din skola din dumma jävel och vi satt tillsammans vid samma dator. Så va inte så kaxig, och svara på det här i ett inlägg om du har modet till det.

- Och vad finns det att svara? Jag vet inte ens någon som heter Josefin och Angelika i min skola, så obetydliga är ni. För det första, varför går ni ens in på min blogg om ni stör er så mycket på mig?! Ni verkar ju titta in jävligt ofta. Och jag tog bort kommentarerna för att jag hade lust, det här är ju min blogg och jag gör vad fan jag vill. Och eftersom ni går på min skola och det inte finns någon som går i nian som heter josefin & angelika måste ni vara yngre än mig, och då är det ju fan ni som är så jävla patetiska, det är så man vill garva åt er ärligt talat, varför kommer ni inte fram till mig och säger det här i skolan istället då? Då får vi se vem som har mod till vad. SNÄLLA, kom fram till mig nästa gång ni ser mig i skolan :) Och om det är ni josefin och angelika jag tror som går i åttan, då äcklas jag över att ni ens går in på min blogg era feta grisar :)

Haha förlåt till mina andra bloggläsare, jag var bara tvungen! Snart kommer ett inlägg om min dag och lite shopping, puss!


Kommentarer
Postat av: adelina

haha bra skrivet gumman! jag skrattar åt människor som haaatar mig för ingenting ;)

2009-06-04 @ 19:46:52
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: emelie

ah det är ju så att man garvar asså :p avundsjuka kallas det, right? ;)

2009-06-05 @ 15:00:40
Postat av: Anonym

rätt skrivet!, dom två kan gå o ta sig på röven, ingen ska snacka om Carolines blogg,, righttt?

2009-06-05 @ 18:21:32
Postat av: Anonym

helt rätt! vad heter dom i efternamn, går inte på viktoriaskolan men kanske vet vilka dom är! :o:P

2009-06-05 @ 18:25:49
Postat av: Anonym

hahaa asså gud dom är helt sjuka , asså carro ta inte åt dig dom är bara avundsjuka liksom alla är vi avundsjuka på dig , du är så söt och fin men endå är du inte elak och bitchig du är vacker både från insidan och ut det är inte ofta man träffar tjejer som både är vackra och schyssta, DU är snyggare än kenza

2009-06-05 @ 18:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0