- Onsdag, läsarfråga

Hello :) Konstig dag med konstigt väder, men nu är jag klar med exakt ALLT i skolan! Så jävla skönt. Tog en sväng på stan efter skolan, köpte inget idag faktiskt. Har inte så mycket att skriva så jag hoppar direkt till en läsarfråga.
hej. var ifrån är dina skor och för hur mycket? :) snälla kan du svara???
- Dom skorna på bilden i det inlägget du kommenterade är tyvärr från Paris och kostade ca 500 kr tror jag.



Såg även att jag fått lite kommentarer haha, negativa saker om mitt utseende från "olika" personer. Någon kallade sig för Angelika och någon för nånting annat, men det var lite roligt att se att alla kommentarerna hade samma IP-nummer, alltså från samma dator & samma person. Så hej på dig avundsjuka jävel :)

Skriver lite senare, puss!

Kommentarer
Postat av: adelina

haha får också negativa kommentarer, jag tycker det är bara kul :D

2009-06-03 @ 17:20:06
URL: http://adelinaadelina.blogg.se/
Postat av: josefin & angelika

Haha lilla gumman varför tar du bort komentarerna då? är det någonting som du skäms över eller? och du vi är två personer i din skola din dumma jävel och vi satt tillsammans vid samma dator. Så va inte så kaxig, och svara på det här i ett inlägg om du har modet till det.

2009-06-04 @ 10:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0