- Nytt från Sthlm

Egentligen hade jag inte tänkt shoppa något alls, men självklart så blev det ju lite ändå :)

Bikini från Gina tricot - 79 kr/del.



Sen köpte jag även den här tröjan på rean på Gina Tricot, tror att den kostade ca 50-100 kr.
(Färgen är mycket snyggare irl)



Den är väldigt lång, så den har jag tänkt att knyta ungefär som den här tjejen har gjort:



Här är hennes blogg: Refre.blogg.se

Sen nu kommer det allra bästa, jag var på jakt efter ett par perfekta svarta riktigt höga klackar, och jag hittade ett par på Zara som jag är helt kär i! Det är 15 cm klack, dom är i ormskinnsliknande material, har remmar, spännen & är SJUKT SNYGGA!

Skor från Zara - 679 kr.





Sen köpte jag även ett par jeans på rean från Gina tricot, men dom var alldeles för små, orkade inte testa dom i affären, så dom orkar jag inte ens ta kort på. Sen köpte jag också några nitarmband från Gina tricot, men dom glömde jag att ta kort på. Det var allt faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0