- Ni är bäst

Idag vaknade jag tidigare än vanligt, men utvilad är jag iallafall. Igår kväll blev det att mysa här hemma med Merdin framför Talang och Twilight. Jag får inte nog av Twilight, skulle kunna se den 474652 gånger! Ingen längtar mer än jag tills tvåan kommer - New Moon.

Nyss när jag loggade in på bloggen möttes jag av massa gulliga kommentarer på "Patetiskt" - inlägget. Ni är världens gulligaste, speciellt glad blev jag över den här kommentaren:

"hahaa asså gud dom är helt sjuka , asså carro ta inte åt dig dom är bara avundsjuka liksom alla är vi avundsjuka på dig , du är så söt och fin men endå är du inte elak och bitchig du är vacker både från insidan och ut det är inte ofta man träffar tjejer som både är vackra och schyssta, DU är snyggare än kenza."

Missförstå mig inte nu, jag blev inte glad över att höra att jag är snygg & söt osv, utan för att personen säger att jag har en fin insida också. Det gör mig verkligen jätteglad, och jag vet inte om personen känner mig eller inte, men tack för din kommentar.

Och även om jag inte tar åt mig så mycket av alla elaka kommentarer jag får, så är det ju klart att jag bryr mig. Jag kanske inte blir ledsen, men jag blir ju absolut inte glad heller. Då känns det bra att ha några gulliga läsare som försvarar mig och stöttar mig, men det vore kul att veta vilka ni är .. men nog om detta nu. Massa pussar från mig till er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså jag förstår inte ens att du bryr dig så mycket om dom elaka kommentarerna så att du skriver och tar upp det i din blogg, ja vet att det är din blogg du får göra om du vill och bla bla bla men orka visa att du bryr dig, det är ju såklart dom fortsätter då..

2009-06-06 @ 18:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0