- Min dag

Alltså wow, så här mycket kommentarer som jag fått på senaste tiden, bara dom senaste dagarna har jag ALDRIG fått förut! Så himla glad och överraskad blir jag varje gång jag loggar in på bloggen, det gör bara att jag vill skriva mer!

Och till dig som skrev att jag skriver vell istället för väl, jag ska skärpa mig, jag vet att det inte stavas så men jag har skrivit så på internet ända sen jag skaffade msn & lunarstorm i fyran så ja, det är lite svårt att få bort!

Idag har jag haft ännu en skön, varm & solig dag på Himpa med Merdin och massa fler folk. Har fått ännu mer färg och jag är så nöjd, man måste ju passa på nu, så fort solen är framme går jag ut och lägger mig eller åker till närmaste "badställe". Efter Himpa gick jag och Merdin ner till stan, där vi kollade runt lite och åt på Mc'Donalds. Jag umgås med Merdin väldigt mycket nu, varje dag nästan hela tiden, men det är ju för att han åker snart, han är ju borta i en månad. Kommer sakna honom så himla mycket!

Imorron ska jag upp tidigt, vår buss går från Resecentrum kl 08.40 så är vi framme i Sthlm lite innan 11 tror jag väl (ni ser, jag lär mig). Sen ska vi gå på stan och shoppa i några timmar, sen framåt 2-3 blir det Grönalund. Och du som undrade om vi ska åka själva dit, ja det ska vi. Vår buss hem går 22:55 eller något sånt, så vi är tillbaks här i Norrköping runt 1 på natten, så imorron blir det tyvärr inget bloggande. Men på onsdag är jag tillbaks med massa bilder!

En bild på mig och Merdin från idag. Vi hade nästan nyss badat, haha.



Uppdaterar snart igen, puss!

Kommentarer
Postat av: evathediva

en fråga !



kan inte du berätta hur du och merdin träfades lite mer , hur kommer det sä, att även fast ni gör slut då och då att ni alltid kommer tillbax till varandra , PS

ni är jätte söta tillsammans

2009-06-22 @ 22:05:24
Postat av: Jessica

Jättesöt bild, jag älskar ditt utseende :) och ni passar verkligen ihop ni två :)

2009-06-24 @ 10:14:28
Postat av: Anonym

haha bra det där med ''väl''! ;)

2009-06-27 @ 13:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0