- Midsommarafton

Gud vad många gulliga kommentarer ja hade fått när jag loggade in, tack! Ska svara på läsarfrågor lite senare. Idag är det midsommarafton, och här på Lövstad är det alltid midsommarfirande varje år. Så det har varit helt fullt med folk här idag, har sett massa jag känner & hela borggården + slottsparken är fullproppad med folk. Folk dansar runt en midsommarstång också haha, och Merdin är här + lite gäster till mina föräldrar. Ikväll blir det nog ut och festa förhoppningsvis, inget är planerat men det löser sig nog :)

Nu sitter min pappa, Merdin & William (en liten kille på 7 år) och tittar på fotboll här, Sverige-Italien. Det ser lite roligt ut, en flintis, en blatte & en liten blond unge me stort lockigt hår, hahaha! Så gulliga dom är :)

Nu ska jag göra lite andra saker, får se om det blir någon mer uppdatering idag, har ju lite att göra idag, annars hörs vi imorron! Puss trevlig midsommar eller vad man nu säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0