- Måndag & bilder

Dålig uppdatering som vanligt på senaste tiden, men ni borde ju förstå att jag inte haft tid att sitta hemma vid datorn när det har varit så fint väder ute. Min helg har bestått av fika, sol och bad, grillande, festande och massa annat kul! I lördags var jag och Dajana hemma hos Miki med några till från klassen, mycket trevligt :) Grillade, hoppade studsmatta och hade de kul satt mest ute på hans altan och snackade skit men de va MYS :) Lite senare på kvällen drog vi på fest i Lindö hos en annan kompis. I söndags var jag först och fikade på fräcka med Dajana, otroligt varmt har det varit alltså, det finns inte något härligare. Efter vi fikat åkte vi till Lindö med Esat och Merdin också, där la vi oss och solade och badade lite halvt.

Idag har jag först varit i skolan, vi jobbar typ inte i skolan längre så vi har det ganska skönt.  I slutet av dagen var vi på teater, efter det drog jag och Dajana till Lindö igen, låg där och solade och sen badade vi faktiskt, på riktigt. Simmade och allt, sjukt kallt! Och nu är det juni, en av mina favoritmånader. I helgen händer massa kul också, bla att Merdin fyller 17!

Måste bara säga att dom här dagarna har varit så jävla härliga, så himla varmt och soligt, jag blir så lycklig av det här vädret! Man kan göra så mycket roliga och mysiga saker. Synd att det ska bli dåligt ett tag nu, men det kommer nog tillbaks snart!

Har ganska mycket bilder att visa er från dom senaste dagarna.

Jag och Dajana idag i Lindö, somrig och fin bild :)



Så här har jag gått runt varje dag, i gladiatorsandaler, shorts och självklart barbent.



Jag och min kanin Totte i vår trädgård.



Jag utanför mitt hus. Där bakom ser ni vart jag bor.



Esat i Lindö igår.



Dajana idag i Lindö.



Jag idag i Lindö.



Det var allt jag hade för den här gången, PUSS sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej. var ifrån är dina skor och för hur mycket? :) snälla kan du svara???

2009-06-02 @ 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0