- Läsarfrågor

Hörde att lite läsare från Norge hade hittat hit till min blogg, så himla roligt!

Anonym om - Stockholm:
ditt hår ser så sjukt snyggt ut!
tupperar du håret mkt?
om inte HUR gör du för att håret inte ligger så slickat? :o :)

- Alltså, jag gör nästan ingenting med mitt hår förutom att platta det. Och nej, jag tuperar det inte. Mitt hår är precis så som du ser på bilderna :)

Anonym om - Läsarfrågor:
hej:) när åker din kille och vart åker han ,
hehe:)<3

- Han åker till Montenegro på måndag.

Anonym om - Läsarfrågor:
Vart brukaar du köpa den :)
-
Jag vet inte riktigt vad du menar med "den", men jag antar att du menar shampoot & balsamet? Gliss asia straight? Det kan du köpa i en vanlig mataffär, ICA eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0