- Läsarfrågor

julia om - Dagens budget-tips:
Hur många läsare har du?
-
Jag har ca 200 läsare om dagen.

evathediva om - Läsarfrågor:
Hej jag har funderat på att pröva den serien av schampo och balsam , jag har grymt lockigt hår jag försöker inte lura mig själv att jag kommer få magiskt skinande rakt hår , men det kanske gör mitt hår lite mindre lockigt i alla fall , fungerar det ? , ser du skillnad på ditt hår när du använder den
-
Alltså, jag ser inte så stor skillnad, jag har lite halvvågigt hår efter att jag tvättat det och måste alltid platta det för att få det så rakt som jag vill ha det även när jag använder det shampoot&balsamet. Men däremot märker jag att det håller sig platt lättare i fuktigt och regnigt väder, mitt hår brukar alltid bli lockigt när jag plattat det om det är fuktigt ute, och det här shampoot&balsamet hjälper det att hålla sig platt längre. Så det är mest därför jag använder det, för att det håller sig platt längre när man plattat det, det kan nog inte göra lockigt hår rakt tyvärr. Men testa om du ser någon skillnad!

Anonym om - Hawaiian Tropic:
vad kostar den? :) (sololjan)
är väldigt tacksam för svar!
- Jag har redan svarat på det i ett annat inlägg, och jag kommer inte ihåg för det var ganska längesen jag köpte den, men på internet kostar den 125 kr, så något sånt tror jag att den kostar i affären också!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svar! :D<3

2009-06-24 @ 23:55:03
Postat av: Anonym

hej:) när åker din kille och vart åker han ,

hehe:)<3

2009-06-25 @ 16:18:59
Postat av: Anite

Du har en så bra blogg! :) jag och mina kompisar läser den dagligen ( vi bor i Norge), och du verkar ha en sån underbar och sprudlande personlighet. Så jag tycker verkligen att du ska skriva,ännu mer än vad du gör nu, om du har tid alltså :) tack för en jättebra blogg! Kram Anite

2009-06-26 @ 20:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0