- Läsarfrågor

Har fått en del läsarfrågor nu när jag va borta igår, så dom ska jag svara på nu.

evathediva om - Min dag:
en fråga !
kan inte du berätta hur du och merdin träfades lite mer , hur kommer det sä, att även fast ni gör slut då och då att ni alltid kommer tillbax till varandra , PS
ni är jätte söta tillsammans
-
Jo, det kan jag. Vi träffades genom Victoriaskolan. Han är ju ett år äldre än mig, men vi gick på samma skola, det var nog därför vi fick kontakt från första början. Sen var det mycket genom datorn & internet, vi började kommentera varandras bilder på Lunarstorm (som vi alltid använde förr) och sedan började vi snacka på MSN, sen började vi träffas och så. Sen sågs vi ju också väldigt ofta i skolan. Sen utvecklades det bara mer & mer och nu har vi känt varandra i 3 år och tröttnar ändå inte på varandra! Den där andra frågan har jag inte riktigt något svar på, alltså, vi älskar ju varandra och kan inte va utan varandra, det har ni nog märkt. Men ibland så hatar vi varandra haha och säger att det är slut, att vi aldrig mer vill ha något med varandra och göra osv, men det slutar alltid med att vi blir sams och blir ännu mer kära än vi var innan. Och jag tror att vi älskar varandra mer & mer för varje dag som går. Så ja, jag har inget svar på den frågan .. det bara är så. Det är Merdin & Caroline, vi hör ihop.

anni om - Dagens budget-tips:
ditt hår är jätte fint :) vad använder du för shampoo , balsam impackning silikondroppar osv.. ?
- Jag använder Gliss Asia Straight shampoo & balsam, det är det enda jag använder!

 

Kommentarer
Postat av: evathediva

Hej jag har funderat på att pröva den serien av schampo och balsam , jag har grymt lockigt hår jag försöker inte lura mig själv att jag kommer få magiskt skinande rakt hår , men det kanske gör mitt hår lite mindre lockigt i alla fall , fungerar det ? , ser du skillnad på ditt hår när du använder den

2009-06-24 @ 21:56:21
Postat av: Anonym

elr inte.

2009-06-24 @ 22:50:49
Postat av: Anonym

Jag älskar dig<3

2009-06-24 @ 23:12:24
Postat av: malin

haha kommer ihåg allt de där i början haha. När du ja oh sara snacka me merdin på msn hahahahhaha. Oh sen när du skulle träffa han oh ville att ja skulle me så de nt blev pinsamt. haha Men ni hör verkligen ihop <3

2009-06-25 @ 05:09:48
URL: http://maliningbrandt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart brukaar du köpa den :)

2009-06-25 @ 12:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0