- Läsarfråga

- om - Outfit + egopics:
alltså du och merdin, är ni tillsammans eller bara jätte nära vänner eller kk? :)
- Alltså, det är många som undrar det.  Och om jag ska vara ärlig, jag vet faktiskt inte själv. För jag vet inte vad jag vill, som vanligt. Men kk är vi inte iallafall hahaha. Man kan vell säga att vi är tillsammans, fast egentligen är vi ju inte det, eftersom att det tog slut för ett tag sedan. Men vi fortsätter ju att ses och vi beter oss verkligen som att vi är tillsammans, så aa jag vet inte hahaha, men en sak är säker, pojkvän eller inte, jag älskar honom otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: -

tack för svaret :) tycker ni passar sjukt bra ihop faktiskt!

2009-06-17 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0