- Hawaiian Tropic

lina om - Sola & bada:
vilken sololja använder du ? och vart köpte du den ? skulle vara tacksam för svar (:
- Jag använder Hawaiian Tropic Carrot Oil Tan. Den innehåller någon morotsgrej som ska göra det lättare att bli brun och sen så hjälper den till att hålla kvar solbrännan, den är verkligen jättebra & man märker faktiskt skillnad. Jag köpte den på Hårvårdsbaren i stan här i Norrköping, och jag tror faktiskt att det är den enda affären i stan som har märket Hawaiian Tropic. Har även en kokos bodylotion från samma märke som jag köpt i Thailand. Jag rekomenderar verkligen den här sololjan, köp den! Så här ser den ut:


Så här står det om den:

Under solning: Förbättrar och ökar framträdandet av en naturlig solbränna.
Efter sol: Används också efter sol som ett "balsam" för huden. Ger näring åt huden och gör den strålande. Innehåller morotsextrakt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostar den dära sololjan

2009-06-21 @ 23:29:56
Postat av: nambna

du skrev inget om priset :(

2009-06-22 @ 11:27:16
Postat av: Anonym

vad kostar den? :)

är väldigt tacksam för svar!



ÄLSKAR ÄLSKAR ÄÄÄÄLSKAR DIN BLOGG <3:D

2009-06-24 @ 22:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0