- Hargebaden

Idag blev det sol & bad med familjen + Merdin vid en jättefin strand som ligger lite utanför Motala som heter Hargebaden. Det blev inte Varamon. Men Hargebaden var en jättefin lång sandstrand, däremot var vattnen ISKALLT. Men vi badade en hel del ändå. Låg och stekte där i några timmar, åt glass, åt på en restaurang med utsikt över sjön & badade. Och jag har blivit BRÄND! Alltså ännu mer än igår, jag är fan sönderbränd. Ska inte sola på några dagar nu, tror inte att min hud klarar av det, jag börjar fan få som eksem nästan. Har ju solat varje dag i typ en vecka, hela tiden och med världens starkaste sololja, så ja, måste vila lite från solen nu. Här kommer dom få bilder vi tog idag:

Såhär såg stranden ut, FULLT med folk.



Min lillasyster Martina och Merdin.

 

Jag ligger och flyter & steker, skööönt!



Martina och jag.



Det var alla bilder jag hade. Uppdaterar senare, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt det ser ut att vara. Roligt att du skriver oftare och lägger in bilder! :)

2009-06-27 @ 22:18:16
Postat av: Anonym

ser ut att vara jätte skönt! :D

du är sååå jävla snygg!



håller med! det är såå roligt att du skriver oftare och har bilder, super bra! (y):)

2009-06-27 @ 23:35:21
Postat av: Anonym

Var har du köpt dina solglasögon? :) jätte fina!

2009-06-28 @ 16:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0