- Friday

Äntligen fredag! Men det känns inte lika bra som det brukar, idag var det nämligen min sista fredag i min älskade skola. Jag har verkligen blandade känslor inför det här med att sluta grundskolan och börja gymnasiet. Visst, det ska bli kul att göra något nytt, men samtidigt vill jag inte sluta på Victoriaskolan, kommer sakna min klass och mina lärare så himla mycket! Jag kan inte fatta att Anders inte kommer vara min mentor längre, att jag kanske aldrig mer kommer träffa endel som jag gått i samma klass som sen jag var 6 år! Kommer verkligen sakna alla, exakt alla. Kommer vara så lessen på avslutningen, ååh :( Att jag alltid måste vara så känslosam haha.

Idag i skolan har vi iallafall inte gjort mycket, lekt olika lekar, sett på filmer (som vi själva gjort), och haft olika tävlingar. Sista lektionen skulle vi gå till Halvars, men jag skippade det, det var alldeles för kallt för att ens vara ute och verkligen för kallt för att äta glass, och mamma var i närheten så hon kom och plockade upp mig. Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och håller på att frysa ihjäl känns det som. Hatar vädret idag, iskallt, blåsigt och så regnar det typ varannan minut. Hemskt! Det är fan juni och imorse var det 7 grader ute .. bra början av "sommaren"!

Ikväll blir det nog bara myspys hemma med massa gott, orkar verkligen inte gå ut i det här vädret, är så himla trött också. Så det blir nog lite mer uppdatering idag, puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0