- Dagens budget-tips

Jag tänkte börja med en ny kategori som jag kallar "dagens budget-tips", en kategori för er som hellre shoppar billigt än dyrt (som jag då). Så i den här kategorin tipsar jag om snygga saker som finns i butikerna just nu med bra pris!

Här kommer mitt första budget-tips!

Dom här korallfärgade shortsen med hög midja sitter jättesnyggt och har världens finaste färg. Jag själv har dom inte, men har testat dom ett antal gånger och dom har verkligen en jätte snygg passform. Ni hittar dom på Monki för 250 kr.

Kommentarer
Postat av: evathediva

BRA IDE ! , ser fram emot att läsa mer av dina budget tips

2009-06-22 @ 22:02:41
Postat av: anni

ditt hår är jätte fint :) vad använder du för shampoo , balsam impackning silikondroppar osv.. ?

2009-06-23 @ 00:14:10
Postat av: Anonym

Kul! Älskar din blogg!!

2009-06-23 @ 19:10:50
Postat av: Anonym

Fan va snygga dom var! :D Nu ska jag direkt ner på stan och testa ett par, och billiga var dom också ! :) tack för tipset.



Kramar!

2009-06-24 @ 10:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0