- Buss till Montenegro?

Nu behöver jag lite hjälp från er läsare. Det är nämligen så att jag ska förhoppningsvis åka buss till Montenegro. Men hur mycket jag än letar på internet hittar jag inget. Jag har säkert några läsare från Balkan och kanske till och med från Montenegro som kan det här bättre än jag och kan hjälpa mig. Är det någon som vet något om ett bussbolag som kör härifrån Sverige till Montenegro? Jag kan inte ta flyg, det är lite för dyrt för mig. Min kompis Dajana brukar åka buss till Kroatien för 1600 kr tur & retur, något sådant skulle passa mig, ungefär 2000 kr tur & retur. Så snälla, om någon vet något eller känner någon som vet eller brukar åka buss eller vadsomhelst, skriv en kommentar! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0