- Brownie

Hej bloggen! Förlåt för min dåliga uppdatering, men igår hade jag inte tid för att sitta vid datorn, var nämligen ute hela dagen. Först var jag i Himpa med Dajana & massa mer folk, från 2-7 ungefär, sen blev det att åka hem hit med Merdin. Idag har vi också bara legat ute och solat & badat i Himpa hela dagen, och jag har faktiskt bränt mig rejält vid & ovanför brösten. Alltså det händer inte mig, speciellt inte i SVERIGE. Jag har världens bästa pigment och bränner mig inte ens när jag är i Thailand i en månad, så ja, det är lite konstigt faktiskt. Men det gör inte så mycket, förutom att det svider och kliar. Min färg börjar gå från brunt till svart nu hahaha, iallafall på benen och magen, snart känns det som att jag kommer bli för BRUN. Haha var ju tvungen att skryta lite.

Ikväll blir det bara att va hemma och mysa, orkar ju inte gå ut på kvällarna längre, är ju ute hela dagarna och solen tröttar ut en! Men jag klagar inte, ÄLSKAR vädret. Imorron blir det Motala & Varamon med familjen + Merdin, ska bli riktigt mysigt, äntligen en fin sandstrand. Kanske blir lite bilder därifrån också. Så nu vet ni att det inte blir någon uppdatering imorron på dagen, men ni är ju säkert också ute och steker :)

Hörs snart igen, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0