- 1 månad kvar ..

.. Tills jag och Merdin ses igen. Kom hem för en halvtimme sen, och just nu är jag inte så glad faktiskt .. jag har sagt hejdå till Merdin för sista gången (det tog typ en timme för oss att gå ifrån varandra och verkligen skiljas åt) och det blev en massa tårar, kramar och pussar. En månad, det är verkligen lång tid för oss.. men jag funderar på att åka ner till Montenegro i mitten av juli, bara va där i 1-2 veckor, kanske med Dajana. Det vore verkligen sjukt kul. Då skulle jag få träffa Merdin om bara 2 veckor och sen när jag åker hem är det nog bara 1-2 veckor tills han kommer hem. Åååh, det känns redan jätte tomt.. men en månad går väl snabbt, eller hur? Ni får trösta mig lite hallå :( Känns så ensamt utan någon som är med en, smsar en, ringer än hela tiden. Jaja, jag kommer väl vänja mig snart. Har tänkt att jag ska sova snart, om jag kan, ska svara på någon läsarfråga först tänkte jag. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0