- Trött

Idag vaknade jag av ett sms av Merdin där det stog "kom in på msn älskling", och även fast jag var helt nyvaken så hämtade jag min bärbara dator och la mig med den i sängen, allt för att få snacka med min älskling! När jag väl loggar in på msn, ser jag att Merdin loggar ut precis då. Sen har han inte hört av sig sen dess och alla hans mobiler är avstängda. Gulligt av dig Merdin!

Så nu ligger jag här och är skittrött, hade egentligen velat fortsätta sova. Otroligt fint väder ser det ut att vara ute, men jag orkar verkligen inte gå ut och lägga mig och sola. Eller jo kanske, men inte än.

Ikväll ska jag iallafall träffa Dajana och hitta på något kul! Blir nog att sova hos henne också. Puss!


Kommentarer
Postat av: Merdin

kom in nuu alskling <3

2009-07-17 @ 14:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0