- Svar på frågorna i frågestunden

Fick inte så många frågor den här gången, men det får räcka!

vem är din bästavän?
kan man få se lite bilder? :)
Jag har två bästa/väldigt bra vänner. Det är Dajana och Malin. Sen Förut var Oliwia och jag väldigt nära vänner (ni minns säkert henne) men vi har glidit ifrån varandra på sista tiden, men hon var min allra bästa vän. Orkar inte visa bilder på dom, ni har ju säkert sett bilder på dom här i bloggen förut, tillsammans med mig. Kika gärna längre bak i arkivet om ni vill se!

är du tsm med merdin nu
hur länge har ni vart tsm?
-
Vi är tillsammans nu ja. Vi har varit tillsammans i mer än 2 år om man räknar bort alla våra avbrott och pauser, som aldrig varat i mer än 2 veckor typ.


vart kommer du ifrån? dvs är du helt svensk?
- Nej, jag är 50% svensk, 25% thailändare och 25% amerikan.

vilka bikini använder du på sommarn? är det olika eller bara en? :)
- Just nu växlar jag mellan 2 st olika:



älskar du verklign merdin? :P
- Ja, det gör jag verkligen.

vart ligger huset du bor i?
- Löfstad slott.

vem är din riktiga vän? är det dajana? om inte, vem är det då?
- Dajana och Malin.

vad tycker dina föäldrar om att du åker till montenegro, jag själv har min släkt som kan ta hand om mig och hus där och får inte åka ensam
- Nu är det ju så att jag inte ska åka, men dom lät mig åka, fast det tog ett tag innan jag lyckades övertala dom. Dom vet att Merdin brukar ta hand om mig bra, och det var ju honom jag och Dajana skulle åka till. Sen är jag ganska bra på att ta hand om mig själv också, och dom litar väl på mig.

är dina föräldrar stränga när det gäller att vara ute länge, ha killar osv..
- Nej, det är dom inte :)

vem är världens snyggaste kille/tjej?
- Världens snyggaste tjej, oj, det finns så många. Det finns många snygga kändistjejer bla Adriana Lima, Megan Fox, Eva Longoria, Alessandra Ambrosio, Miranda Kerr, Jessica Alba, Angelina Jolie, MASSA mer! Snyggaste killen i världen .. hm, tycker inte att det finns så många snygga killar haha, men i mina ögon är Merdin världens finaste!

vilket är ditt favoritplagg?
- Räknas skor som plagg? Isåfall är det mina bruna högklackade från H&M, mina svarta från Zara, mina gladiatorsandaler med nitar från Paris och mina converse! Jag ÄLSKAR skor, men om jag måste säga något klädesplagg så blir det nog.. mina nya svarta shorts med hög midja som går att ha till allt, dom sitter så jävla snyggt också! Och sen finns det massa basplagg som jag älskar också, tex mitt vita transparenta linne från Bikbok som jag köpte för inte så längesen, DET går verkligen att ha till  ALLT. Och förresten, ljusa slitna jeansshorts har jag några av och det är så otroligt snyggt nu på sommaren, så det är också ett favoritplagg!

vart tycker du gränsen går för en tjejs längd, vart blir dt för långt?
- Man kan ju inte hjälpa hur lång man blir, men jag själv skulle inte vilja gå i 15cm klackar om jag var 170. Så för mig är min längd perfekt, jag som älskar att gå i höööga klackar. Men det är olika snyggt på olika personer, men längre än 1.75 är nog lite för långt för min smak, blir ju svårt att hitta en kille som är längre än dig själv också, och det ser inte snyggt ut när tjejen är längre än killen, det är iallafall min åsikt.

vilka killar o tjejer tkr du är snyggast i victoriaskolan? dom som ska börja nian nu alltså! :)
-
Haha, vilken rolig fråga. Jag har ingen koll på vilka dom är som ska börja nian, så ingen aning!

varför gör du dina ögonbryn så runda? vrf e du aldrig osminkad?
- Är mina ögonbryn runda? Haha, det har jag aldrig tänkt på? Ganska roligt att jag fick dendär kommentaren om osminkad när jag faktiskt inte använt smink på ca 2 veckor, har mest varit ute i solen. Och jag är faktiskt väldigt ofta osminkad, i skolan och även vid andra tillfällen. Så det vet du tyvärr inget om :)

är merdin muslim?
- Ja, det är han :)

hur många killar har du älskat?
- Merdin.

Det var allt för den här gången!

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det läskigt att bo precis vid löfstadslott med tanke på spöken på spöken oså haha?

2009-07-04 @ 19:11:12
Postat av: ..

oki de e bra att du inte lägger smink fan . bara tänkte på de där med ögonbrynen inget fel elr så

2009-07-04 @ 20:23:55
Postat av: Anonym



du skrev precis att killen ska va längre, men längre ner skrv du så här



och det ser inte snyggt ut när killen är längre än tjejen, det är iallafall min åsikt.



2009-07-04 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0