- Söndag

Vaknade typ nyss, jätteseg är jag. Har ingen aning om vad som händer idag, vet bara att jag ska träffa Dajana lite senare. Vädret har ju varit helt ok dom här dagarna fast det inte skulle bli bra alls? Enligt väderleksrapporterna alltså. Det har ju bara regnat lite då&då. Men nu skiner iallafall solen här utanför,  så jag går väl ut en sväng om ett tag. Senare kanske det blir att ta en fika, jag är på sånt humör idag, seg men vill ändå inte bara sitta hemma.

Jag har lust att gå på bio också, se nån rolig film! Och ni undrar säkert hur det blir nu med Montenegro när det varit fram och tillbaka hela tiden, det är inte säkert än, men jag har iallafall hittat ett billigt flyg från den 9e - den 19e. Men vi får se!

Nu på senaste tiden har jag haft världens bloggtorka. Det är kanske därför ni kommenterar så sällan? Min blogg känns väldigt tråkig just nu. Men jag vill jättegärna veta, vad vill ni ha mer av? Outfits, mer bilder på mig, videoinlägg? Ja, säg precis vad ni tycker så ska jag försöka göra mitt bästa för att uppfylla era krav! Jag vill att ni ska tycka att min blogg är så bra som möjligt, så ge mig några tips nu! Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa, allt det där! :)

det skulle vara sjukt spännande med videoinlägg! :D



snäääälla fixa det! <3

2009-07-05 @ 14:23:21
Postat av: ..

viedoinlägg

2009-07-05 @ 14:35:36
Postat av: Anonym

ha videoinlägg! det skulle bli jätte kul! o ha massa bilder, outfits, på dig osv det blir intressantare att läsa :)

2009-07-05 @ 14:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0